SkyShowtime-suoratoistopalvelu uudistui Suomessa - mainosten kera nyt halvempi, ilman entistä kalliimpi

Alun perin syksyllä 2022 Suomessa lanseerattu suoratoistopalvelu SkyShowtime on nyt uudistunut tilausmuodoiltaan.

SkyShowtime on Comcastin ja aiemmin ViacomCBS:nä tunnetun Paramount Globalin yhteisyrityksen palvelu. Suomessa SkyShowtime korvasi aikanaan aiemman Paramount+:n.

Nyt SkyShowtimesta on tullut Suomessakin tarjolle uusi, mainoksia sisältävä tilausmuoto, joka tarjoaa palvelun entistä edullisemmalla hinnalla.

Tähän asti SkyShowtimen hinta on ollut 6,99 euroa kuukaudessa tai 54,99 euroa vuodessa, kun uusi Normaali mainoksilla -tilausmuoto palvelusta maksaa 4,99 euroa kuukaudessa. Aiempaa palvelua vastaavan mainoksettoman Normaali Plus -tilausmuodon hinta puolestaan on nyt 8,99 euroa kuukaudessa. Lisäksi tarjolla ovat vuositilaukset, jotka tarjoavat yli 33 prosentin säästön kuukausihintoihin verrattuna. Normaali mainoksilla -tilaus maksaa vuodeksi 39,99 euroa ja Normaali Plus -tilaus 70,99 euroa.

SkyShowtime tarjoaa tilauksen alkuun maksuttoman 7 päivän kokeilujakson.

Mainosten näkymisen lisäksi palvelun tilausmuodot eroavat Plussan mahdollistamalla kahdella samanaikaisella katselulla sekä latauksilla. Ladattuna voi olla kerrallaan 30 nimikettä. Myös Normaali Plus -tilauksessa voi näkyä trailereita SkyShowtimen sisällöistä, vaikkei se muuten mainoksia sisälläkään.

SkyShowtimen tilausvaihtoehdot ja kuukausihinnat.
SkyShowtimen tilausvaihtoehdot ja kuukausihinnat.

Mainoksia niitä sisältävässä tilausmuodossa esitetään keskimäärin neljästä viiteen minuuttia mainoksia tuntia kohden.

Kerrotun mukaan nyt nähty lanseeraus tekee SkyShowtimesta ensimmäisen suuren suoratoistopalvelun, joka lanseeraa mainoksin tuetun tilauksen samanaikaisesti kaikilla markkina-alueillaan. SkyShowtime on saatavilla kaikkiaan yli 20 alueella.

”SkyShowtime on alusta alkaen keskittynyt tarjoamaan vastinetta rahalle ja luvannut loistavaa viihdettä loistavaan hintaan. Mainoksin tuetun tilaustason lanseeraus on seuraava askel palvelumme kehityksessä juuri silloin, kun ihmiset kaipaavat lisää valinnanvaraa ja joustavuutta. Olemme innoissamme voidessamme olla ensimmäinen suoratoistopalvelu, joka tarjoaa asiakkailleen kaikilla markkina-alueillaan mainoksin tuetun vaihtoehdon”, kommentoi SkyShowtimen toimitusjohtaja Monty Sarhan.

Yksinoikeudella SkyShowtimen mainosmyynnin hoitaa Paramount Advertising International kaikilla markkina-alueillaan.

SkyShowtime sisältää premium- ja alkuperäissisältöä Skylta, NBCUniversalilta, Universal Picturesilta, Peacockilta, Paramount+:lta, Showtimelta, Paramount Picturesilta ja Nickelodeonilta. Näistä Sky, NBCUniversal, Universal Pictures ja Peacock ovat Comcastin mediabrändejä ja Paramount+, Showtime, Paramount Pictures sekä Nickelodeon puolestaan Paramount Globalin mediabrändejä.

Palvelussa on sisältöä laajasti eri tyylilajeissa ja eri yleisölle kattaen niin kuukausittaisia ensiesityksiä, uutuuselokuvia ja tv-ensi-iltoja, klassikoita sarjojen ja elokuvien osalta sekä viihdettä lapsille ja perheille.