Elisa toi nuorison suosikiksi TikTokissa nousseen kännykkäkorukonseptin Suomeen - valittavana jopa 400 erilaista vaihtoehtoa

Elisa on aloittanut yhteistyön ruotsalaisen koru- ja muotibrändi DRM-LND:n kanssa ja tuonut TikTokissa ilmiöksi nousseet puhelimen tuunaukseen tarkoitetut DRML-korut ja -kännykkäkuoret Suomeen.

Kännykkäkorut ovat ensimmäisenä saatavilla Elisan myymälöissä Helsingissä Aleksanterinkadulla ja Vantaalla Jumbossa.

Karkkikauppamaisessa esillepanossa on valittavana jopa 400 erilaista koruvaihtoehtoa, joilla puhelimesta voi tehdä omannäköisen.

Elisan mukaan Ruotsissa puhelimen koristelu hauskoilla kuvilla, teksteillä ja symboleilla on saavuttanut nopeasti nuorten suosion.

”Lanseeraus ylitti odotukset ja loi ilmiön sosiaalisessa mediassa, erityisesti TikTok-alustalla. Nuoret ihastuivat välittömästi. Tämän ansiosta konsepti on laajentunut nopeasti useilla myymälöillä. Yrittäjäurani aikana en ole koskaan nähnyt, että uusi konsepti saisi jalansijaa näin nopeasti”, sanoo Mikael Söderlindh, DRM-LND:n perustaja.

Alun perin idean konseptiin kerrotaan tulleen Söderlindhin 10-vuotiaalta tyttäreltä, ja myös suomalaiset nuoret ovat toivoneet koruja myös Suomeen nähtyään niitä Ruotsissa.​

”Olemme todella innoissamme, että pääsemme avaamaan Suomen ensimmäiset DRML-koristelupisteet Elisa Kulmassa Aleksanterinkadulla, ja Elisan myymälässä Jumbossa. Vain jokaisen oma luovuus on rajana, kun suunnittelee itselleen omaa persoonaa korostavat kuoret”, kertoo Elisan kodin elektroniikan kaupallisista toimenpiteistä vastaava Mikko Pukkila.

DRML-kännykkäkoruvalikoimassa on jopa 400 erilaista vaihtoehtoa.
DRML-kännykkäkoruvalikoimassa on jopa 400 erilaista vaihtoehtoa.

Valikoimassa on jopa 400 erilaista koruvaihtoehtoa, jotka voi kiinnittää mihin tahansa muovikuoreen. Tuotteet on valmistettu 100-prosenttisesti kierrätysmuovista, eivätkä ne sisällä raskasmetalleja (reach-testattu).

Konseptiin kuuluu omia värikkäitä kuoria, joita saa yleisimpiin iPhone-malleihin. Merkkien ja symbolien valikoima on vaihtuva, ja asiakas voi myös toivoa katalogista tilattavaksi koristeita.

”Puhelimen personointi ja itse tekeminen ovat kasvavia trendejä, joihin haluamme nyt uudella konseptilla vastata. Olemme havainneet, että kuluttajia kiinnostaa puhelimen yksilöinti esimerkiksi design-kuorilla tai erikoisemmilla värivaihtoehdoilla. Erityisesti nuorten keskuudessa tuunaus ja itse tekeminen ovat todella suosittuja, omaa persoonaa halutaan korostaa erilaisilla luovuutta ilmaisevilla tavoilla, niin fyysisesti kuin somessakin”, kertoo Pukkila.