Power panostaa vahvasti kivijalkamyymälöihin, jotka toimii verkkokaupan tukena

Power panostaa vahvasti kivijalkamyymälöihin, jotka toimivat verkkokaupan tukena. Tämä strategia konkretisoitui jälleen 5. kesäkuuta 2024, kun Power avasi uuden lippulaivamyymälänsä Vantaan Tammistossa klo 7:00.

Avajaispäivä houkutteli paikalle valtavan yleisöryntäyksen huvipuistoteemaisen ilottelun, huimien tarjousten ja radiotähtien vetämän ohjelman ansiosta. Sadat ihmiset jonottivat koko yön päästäkseen ensimmäisten joukossa kokemaan Powerin uuden Power+ -konseptin elämysmyymälän.

Power+ Tammisto

Huvipuistotunnelmaa ja huikeita tarjouksia

Avajaispäivänä myymälässä vallitsi huvipuistotunnelma, jossa koko perhe pääsi nauttimaan peleistä, hattarasta, popcornista ja virvokkeista. DJja juontajat pitivät tunnelmaa yllä, ja ohjelman luotsasivat NRJaamuradion juontajapari Niko Saarinen ja Julianna Jokela. Avajaiset kestivät klo 7–23 ja työllistivät peräti 300 henkilöä.

Power Suomen markkinointipäällikkö Ville Laakso kertoi odotuksista Tammiston suurmyymälän avajaisille. ”Viimeisimmässä myymäläavauksessamme eli Power Itiksen avajaisissa syksyllä 2023 kävi 6000 asiakasta. Odotamme Tammiston suurmyymälän avajaisista vieläkin suurempaa spektaakkelia. Avajaistarjoukset tulevat olemaan sen verran merkittäviä, että odotamme ihmisten saapuvan kauempaakin ostoksille. Olemme varautuneet siihen, että jonottajia saapuu paikalle jo aamuyöstä”, Laakso kertoi.

Avajaisaamun suosituimmat tuotteet kappalemäärässä mitattuna:

  1. Denver langattomat kuulokkeet, tarjoushinta 5 €
  2. Oral-B sähköhammasharja, tarjoushinta 9,90 €
  3. Samsung Galaxy S24 älypuhelin, tarjoushinta 399 €
  4. Senz mikroaaltouuni, tarjoushinta 9,90 €

Muita suosittuja tuotteita:

  • PS5 Slim digital, tarjoushinta 299 €
  • MacBook Air M2, tarjoushinta 699 €
  • Apple iPad 10th gen., tarjoushinta 199 €
  • Samsung 55” TV (TU55CU7105), tarjoushinta 299 €
Power+ Tammisto

Uuden myymälän tarjoamat elämykset

Power Finland Oy:n toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto kertoi, että vaikka verkkokauppa kasvoi voimakkaasti koronan aikana, suurin osa ostoksista tapahtuu edelleen myymälöissä. ”Meillä on hyvä yhdistelmä verkkokauppaa ja myymälää eli asiakkaat voivat varata netistä ja noutaa myymälästä. Asiakkaat haluavat tutustua tuotteeseen, mahdollisesti vaihtaa ja lähteä oikean tuotteen kanssa pois”, Saviluoto sanoi.

Saviluoto kertoi uudesta Tammiston myymälästä, jossa on yli 6000 neliötä tilaa ja tuhansia tuotteita. ”Meillä on verkkokauppavalikoima myymälässä. Asiakkaat pääsevät kokeilemaan tuotteita, ja valikoima kattaa tuotteet ihan sieltä hinnat alkaen, sitten premium-luokkaan asti”, hän totesi.

Power+ Tammisto

Kilpailusta Saviluoto totesi, että Power haluaa haastaa markkinoita ja ottaa jatkuvasti markkinaosuutta. ”Tämä myymälä muuttaa paljon asetelmia. Se on todella hyvällä paikalla. Lokakuussa aukeaa seuraava myymälä Espoon Suomenojaan samanlaisella Power+ -konseptilla”, Saviluoto paljasti.

Saviluoto korosti myös myymälän laajaa tuotevalikoimaa, joka kattaa esimerkiksi 12 isoa keittiömallia ja valtavat merkkiesillepanot. Lisäksi myymälässä on otettu huomioon B2B-asiakkaat, joille tarjotaan nopeita toimitusaikoja.

Powerin uuden lippulaivamyymälän avajaiset osoittivat, että kivijalkamyymälöillä on edelleen vahva rooli asiakkaiden ostokokemuksissa, erityisesti kun ne yhdistetään verkkokaupan tarjoamiin mahdollisuuksiin.

Kaikki avajaistarjoukset löytyvät osoitteesta: power.fi/tammisto

LUE MYÖS

Carglassin Emma valmistautuu edustamaan Suomea Best of Belron -kilpailussa 

Polestar tuo kaksi uutta mallia -kovilla odotuksilla

Canon kehittää edistyksellistä EOS R1 -lippulaivamallia EOS R -kamerajärjestelmään

SEURAA TEKNAVIA SOSIAALISESSA MEDIASSA

Löydät meidät FacebookistaInstagramista ja YouTubesta.