Volvo esitteli eilen täysin uuden XC90 maasturin Tukholmassa ja ensimmäisten tilausten vastaanotto aukeaa 3. syyskuuta verkossa. Yksilöidysti numeroitujen autojen kappalemäärä viittaa Volvon perustamisvuoteen. First Edition –autot myydään vain nettikaupan kautta, millä halutaan korostaa Volvon uutta lähestymistapaa markkinointitoimintoihin.
First Edition –autot ovat täysin varusteltuja, minkä lisäksi kynnyslistat ovat numeroidut ja takaluukusta löytyy erityistunnus. Suomeen myyntiin tulevat First Edition –mallit on varustettu D5-kaksoisturbodieselillä (225hv 470Nm).
Verkkokauppa aukeaa osoitteessa www.volvocars.com 3.9. klo 17.00 Suomen aikaa. Sieltä tilattavissa olevan XC90 First Edition D5 AWD mallin hinta tulee olemaan arviolta 116 000 euroa.