Legendaarinen Marshall-brändi täyttää 60 vuotta - kuulokkeista ja Bluetooth-kaiuttimesta esiteltiin Diamond Jubilee Edition -erikoisversiot

Marshall-erikoisversiot juhlistavat 60-vuotista historiaa.

Vahvistimistaan ja kaiuttimistaan tunnettu Marshall-brändi täyttää tänä vuonna 60 vuotta, sillä Jim Marshall aloitti liiketoiminnan vuonna 1962.

Myös käyttöönsä lisensoimalla Marshall-brändillä kuulokkeita ja kaiuttimia kuluttajakäyttöön tarjoava Zound Industries juhlistaa Marshall-brändin kuusikymmenvuotista historiaa valituista Marshall-tuotteistaan julkaistuilla, rajoitettuna eränä saataville tuoduilla Diamond Jubilee Edition -erikoisversioilla.

Täyslangattomat Motif A.N.C. -nappikuulokkeet, Monitor II A.N.C. -sankakuulokkeet sekä Emberton-Bluetooth-kaiutin ovat nyt saatavilla mustana Black Diamond -erikoisvärivaihtoehtona. Erikoisversioissa tavallista poiketen värimaailma on täysin musta sisältäen myös logon, kaiutinritilän ja painikkeet sekä säätimet.

Diamond Black -erikoisversiot Marshall-tuotteista ovat tilattavissa brändin omasta verkkokaupasta. Motif A.N.C. -nappikuulokkeiden hinta on 219 euroa, Monitor II A.N.C -kuulokkeiden 359 euroa ja Emberton-kaiuttimen 179 euroa.

Emberton-kaiutin tarjoaa esimerkiksi 20 tunnin akunkeston ja IPX7-luokitellun vedenkestävyden.

Täyslangattomat Motif A.N.C. -nappikuulokkeet tarjoavat aktiivisen melunvaimennuksen, 4,5 tunnin akunkeston itse kuulokkeiden osalta ja 20 tuntia latauskotelon kanssa. Latauskotelo tukee myös langatonta latausta.

Monitor II A.N.C -kuulokkeet sisältävät 40 millimetrin kaiutinelementit ja tarjoavat jopa 30 tunnin akunkeston aktiivisen melunvaimennuksen kanssa ja 45 tuntia ilman sitä.

Marshall Diamond Jubilee Edition -erikoisversiot.