Samsungin mobiililaitteiden huoltoverkosto laajeni 20 toimipisteeseen - uusiksi kumppaneiksi mcare ja Resete

Samsung on laajentanut huoltoverkostoaan Suomessa yhteistyösopimuksilla kahden uuden huoltokumppanin kanssa.

Samsung kertoo allekirjoittaneensa huoltosopimuksen sekä Reseten että mcaren kanssa. Uusien kumppaneiden myötä Samsungin mobiililaitteiden eli älypuhelinten, kannettavien tietokoneiden, tablettien ja puettavien laitteiden huoltopisteiden määrä nousee 17 toimipisteestä 20 toimipisteeseen.

“Toimiva ja luotettava huolto on olennainen osa sekä tuotelupaustamme että Samsung-brändikokemusta. Meillä on ilo laajentaa palveluverkostoamme tällä uudella sopimuksella mcaren kanssa. Mcare on osoittanut kyvykkyytensä toimia Samsungin huoltokumppanina Ruotsissa, joten on ilo saada sama laadukas konsepti myös tänne Suomeen. Mcare on pitkään toiminut Suomen markkinassa ja osoittanut toiminnallaan kykenevänsä palvelemaan asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla”, kertoo Samsung Suomen mobiilituotteiden huoltopäällikkö Tomi Viro.

”Samsungille palveleva, ammattimainen ja nopea huoltoverkosto on keskeinen tavoite, sillä toimivat jälkimarkkinapalvelut ovat oleellinen osa asiakaskokemusta. Haluamme olla näissä palveluissa huipputasolla. Kesä on huoltojen osalta vuoden kiireisintä aikaa ja nyt tehdyllä sopimuksella halusimme varmistaa, että markkinassa on riittävästi osaavaa huoltokapasiteettia hoitamaan asiakkaiden tarpeet. Olemme tehneet kattavan analyysin ja varmistuneet siitä, että Resetellä on edellytykset hoitaa huoltoja Samsungin edellyttämällä, korkealla suoritustasolla”, Viro jatkaa.

Samsungin mukaan uusien huoltokumppaneiden mukaantulo on esimerkki pyrkimyksestä palvella asiakkaita jatkuvasti entistä paremmin ja monipuolisemmin.

“Olen todella innoissani, kun Samsung valitsi mcaren. Samsung on meille erittäin tärkeä yhteistyökumppani ja täydentää mcaren monimerkkistrategiaa. Yhdessä Samsungin kanssa innovoimme ja tuomme markkinoille laajennettuja mahdollisuuksia huoltaa ja korjata Samsungin laitteita, joita asiakkaamme arvostavat. Suomessa mcare pyrkii aina korkeaan asiakastyytyväisyyteen, joka on rakennettu luottamuksen ja laadun pohjalta. Samsung-valtuutuksen myötä pääsemme palvelemaan asiakkaitamme aiempaa monipuolisemmin”, kertoo mcaren toimitusjohtaja Sampo Vehkaoja.

“On hienoa päästä kumppaniksi Samsung-huoltoihin. Asiakkaat ovat toistuvasti kysyneet meiltä Samsungin huoltoja ja olen todella tyytyväinen, että voimme nyt vastata myöntävästi. Tavoitteena on tarjota myös Samsung-asiakkaille markkinoiden parasta nopeutta ja laatua, joihin asiakkaamme ovat tottuneet. Samsung-huoltojen tuoman volyymikasvun myötä meillä on mahdollisuus kehittää palveluita entisestään. Ensimmäisenä uudistuksena voimme nyt tarjota entistäkin monipuolisemmat ja nopeammat logistiikkavaihtoehdot”, toteaa Reseten toimitusjohtaja Risto Päivänsalo innostuneena.

Lisätietoa Samsungin huoltopalveluista löytyy sen verkkosivuilta.