Samsung aloittaa Music Galaxy -keikat - ensimmäisillä kolmella keikalla huhti-toukokuussa esiintyy Isac Elliot

Samsung aloittaa Suomessa Music Galaxy -keikkojen järjestämisen.

Samsungin mukaan sen uusi Music Galaxy -konsepti tarjoaa musiikin ja keikkojen ystäville eksklusiivisia live-elämyksiä. Samsung Music Galaxy -keikoilla kerrotaan nähtävän tänä vuonna niin asemansa vakiinnuttaneita tähtiä kuin musiikkialan kiinnostavimpia tulokkaita, ja jokaisessa keikassa on oma, uniikki kulmansa. Artistit ovat tiiviisti mukana tapahtumien suunnittelussa ja toteutuksessa aina illan kulusta ja keikasta visuaaliseen ilmeeseen.

Liput Samsung Music Galaxy -keikoille voi voittaa ainoastaan musicgalaxy.fi-kampanjasivun kautta.

“Samsung innovoi ja luo teknologioita, jotka murtavat esteitä ja auttavat ihmisiä tekemään asioita, jotka vielä hetki sitten tuntuivat mahdottomilta. Uusi Samsung Music Galaxy -konsepti on osa tätä pitkää jatkumoa. Haluamme auttaa idearikkaita ja rajoja rikkovia artisteja matkalla kohti unelmiaan ja antaa samalla musiikin ystäville huikeita elämyksiä”, kertoo Samsung Suomen tuotemarkkinointipäällikkö Jouni Immonen.

Ensimmäisenä Samsungin Music Galaxy -keikoilla artistina nähdään Isac Elliot, joka on julkaissut viime aikoina muun muassa hiteiksi nousseet 20min ja Makso mitä makso.

Isac Elliot tulee esiintymään Samsung Galaxy Music -keikoilla Helsingissä 21. huhtikuuta, Tampereella 27. huhtikuuta ja Turussa 3. toukokuuta. Lippuarvontaan osallistuminen näille kaikoille on avoinna 15.3.-9.4.2023.

Music Galaxy -keikoilla Isac Elliotilta tullaan kuulemaan myös vielä julkaisematonta musiikkia. Lisäksi jokaisen keikan aikana lavalle nousee artistin valitsemia yllätysesiintyjiä.

Samsung Music Galaxy -konseptia mukana on toteuttamassa Universal Music.

”Nuorten musiikinkulutuksen keskiössä ovat erityisesti uuden musiikin ja artistien löytäminen, niiden jakaminen ystäville sekä uniikit livetapahtumat. Elämyksellisyys tulee korostumaan markkinoinnissa entisestään, ja Samsung Music Galaxylla haluamme olla suunnannäyttäjä tässä. Olemme todella innoissamme yhteistyöstä”, kertoo Emmi Leinonen, Universal Musicin Senior Brand Partnerships Manager.