OnePlus avaa suomenkielisen asiakastuen 2. lokakuuta

Älypuhelinvalmistaja OnePlus on kertonut julkaisevansa suomenkielisen asiakastuen 2. lokakuuta. Asiakaspalvelun kehittäminen on OnePlussan käyttäjiltä tullut toive.

OnePlus järjesti maaliskuun lopussa Tukholmassa ensimmäisen Open Ears -tapahtuman, jossa OnePlussan henkilökuntaa ja 30 fania kerääntyivät yhteen keskustelemaan kehittämisideoista. Ensimmäistä kertaa järjestetty tilaisuus keskittyi asiakaspalveluun. Yksi fanien toiveista oli asiakastuki paikallisella kielellä, ja OnePlus vastaa nyt toiveeseen.

”Open Ears Forum on erinomainen tilaisuus keskustella faniemme kanssa ja kerätä heiltä arvokkaita näkemyksiä tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen. Pyrimme jatkuvasti kehittymään ja tarjoamaan paremman käyttäjäkokemuksen. Siksi onkin hienoa päästä tarjoamaan paikallisella kielellä saatava asiakaspalvelu”, kertoo Stefan Bonnevier, OnePlussan PR-päällikko.

OnePlus tuo paikallisella kielellä toimivan asiakaspalvelun Suomen lisäksi Ruotsiin, Tanskaan ja Norjaan lokakuussa. Asiakastuki on saatavilla puhelimella, sähköpostilla ja chatissa suomeksi, ruotsiksi, tanskaksi ja norjaksi. Palvelu on avoinna arkipäivisin klo 8–17.

OnePlussan odotetaan esittelevän seuraavan älypuhelimensa OnePlus 6T:n lokakuun aikana.