Nautintoa arkeen ja radalle

BMW M3 on legenda. Uusimmassa versiossa M3 on pelkästään neliovinen ja coupe-malli tunnetaan nimellä M4. Pinnan olla molemmissa löytyy sama tekniikka ja M-Sportin uusinta antia on kolmilitrainen tuplaturbo rivikutonen. Osa kuluttajista varmasti älähtää ja haluaisi edelleen vaalia hienojen vaparikoneiden perinteitä, mutta tämä on nykypäivää.

BMW M4 on huomattavasti edeltäjäänsä mukavampi. Alustaa, ohjausta ja vaihteistoa voi säätää nykytyylin mukaisesti ja varustelista on pitkä. Oman osuutensa käyttömukavuuteen tuo myös uusi erittäin laaja-alaisesti toimiva moottori. Vääntöä riittää arkiajoa ajatellen alakierroksilta lähtien, mutta kone kiertää myös iloisesti yli 7000 minuuttikierrokseen soveltuen myös ratakäyttöön.

Lue koko juttu uudesta BMW M4:stä  Teknavin numerosta 10/2014.